Współpraca

Współpraca PR i reklama

Dziękujemy za zainteresowanie współpracą z blogiem Cyfrowi Nomadzi. Jeśli widzisz miejsca, w którym nasze drogi mogą się spotkać, skontaktuj się z nami: przez formularz kontaktowy.

Krótko o Cyfrowych Nomadach

Cyfrowi Nomadzi to blog poświęcony mobilnemu stylowi życia możliwemu dzięki wykonywaniu pracy przez Internet. Cyfrowi nomadzi to ludzie, których łączy chęć poznawania świata, otwartość na nowe doświadczenia i wyzwania, niezależność, przedsiębiorczość oraz chęć spełniania swoich marzeń i jednoczesnego rozwoju zawodowego.

Autorzy bloga tworzą najbardziej zaangażowaną i aktywną w Polsce społeczność cyfrowych nomadów skupiającą przede wszystkim wysoko wykwalifikowanych specjalistów, przedsiębiorców, start-upowców, freelancerów, konsultantów oraz osoby wykonujące zawody, które dziś, dzięki powszechnemu dostępowi do Internetu, można wykonywać z dowolnego miejsca na świecie. 

Szersze badania na temat tego czym jest cyfrowy nomadyzm możesz przeczytać w raporcie Wędrowcy – raport o współczesnych nomadach Natalii Hatalskiej, badaczki trendów, która cyfrowy nomadyzm określiła jednym z najszybciej rosnących trendów społecznych i najbardziej charakterystyczną dla Millenialsów postawą wobec życia, pracy i czasu wolnego. 

Więcej o nas i o tym czym cyfrowy nomadyzm jest dla nas znajdziesz w zakładce „Poznajmy się”.

Propozycje współpracy

Jesteśmy otwarci na wszelkie formy współpracy, które nie będą kolidowały z interesami Czytelników naszego bloga oraz nie będą stwarzały ryzyka nadszarpnięcia naszej reputacji wiarygodnego źródła informacji. Zdajemy sobie sprawę, że jako potencjalnemu Partnerowi, trudno może Ci być stwierdzić czy będziemy zainteresowani współpracą. Dlatego tym bardziej zachęcamy do kontaktu. Obiecujemy rozważyć każdą propozycję.

Wszędzie tam, gdzie widzimy obopólne korzyści potrafimy zaproponować Partnerom odpowiednio dobrane działania. 

Przykładowe formy współpracy

  • Sponsoring pojedynczego artykułu – forma dostępna wyłącznie dla tych tematów, które i tak poruszylibyśmy na blogu i które pasują do tematyki bloga. Nie jest to „artykuł sponsorowany” w tradycyjnym rozumieniu. Raczej forma przewidująca, że pojedynczy artykuł ma swojego sponsora, który jawnie komunikowany jest Czytelnikom. Sam artykuł jest naszym autorskim opracowaniem. Nie akceptujemy zewnętrznych publikacji.
  • Współpraca niestandardowa, czyli kampanie, konkursy i akcje specjalne – spróbujemy zrozumieć, jakie cele chcesz osiągnąć i zaproponujemy najodpowiedniejsze naszym zdaniem działania. Dotyczy to w szczególności działań długofalowych, które mają szansę trwale angażować Czytelników.
  • Sponsoring naszych projektów, prezentacji i wypraw – mamy głowy pełne pomysłów, które czekają na możliwość realizacji.   
    • Canada-USA #VanLife – wyprawa samochodem typu van przez parki narodowe Kanady i Stanów Zjednoczonych (wstępna faza planowania, zapytaj o szczegóły). 

Win-win-win

Nasz cel to współpraca win-win-win – wartościowa i korzystna z punktu widzenia Partnera, autorów bloga i Czytelników. Materiały powstałe w wyniku współpracy zostaną jednoznacznie oznaczone jako efekt współpracy z Partnerem – konkretne sformułowanie dobierane jest w zależności od stopnia zaangażowania Partnera. 

Nie publikujemy informacji o produktach bądź usługach, których nie mamy możliwości dokładnie przetestować lub nie posiadamy wystarczającej wiedzy, by rzetelnie je opisać. Nie przyjmujemy „prezentów” #darylosu. 

Piszemy na tematy, które wpisują się w tematykę bloga i są potencjalnie interesujące i wartościowe dla naszych Czytelników.

Czytelnicy bloga 

Czytelnicy bloga to przede wszystkim wykwalifikowani specjaliści pracujący zdalnie (oraz aspirujący do takiego trybu pracy i życia), osoby prowadzące własną działalność, freelancerzy, przedsiębiorcy oraz osoby zainteresowane podróżami. Według statystyk Facebook, reprezentatywnych tylko dla mniejszej części Czytelników, blog grupuje przede wszystkim osoby w wieku 25-34 lat. W tym przedziale wiekowym znajduje się przeszło połowa Czytelników. Kolejne dwa mocne przedziały wiekowe stanowią osoby w wieku 35-44 lat (21% Czytelników) oraz 18-24 lata (16%), w zdecydowanej większości wywodzące się z dużych miast. „Cyfrowi Nomadzi” są równie chętnie czytany przez mężczyzn, jak i kobiety (nieznaczna przewaga).

Dane dotyczące sieci społecznościowych i subskrypcji (na dzień 2017-06-18):

  • Dane z Google Analytics
    Dane z Google Analytics

    Zasięg bloga: 12 000 UU miesięcznie.

  • 4 400  w społeczności na Facebooku (nieco więcej obserwujących)
  • 2500 zaangażowanych członków grupy Cyfrowi Nomadzi na Facebooku.
  • 44 160 osób, do których dotarły posty na Facebooku w okresie (2017-05-18 – 2017-06-19)
  • 1949 osób subskrybujących newsletter
  • 1779  osób subskrybujących notyfikacje push
  • 1045  followersów na Instagramie

 

Obszary zainteresowań Czytelników bloga:

  • Praca zdalna
  • Przedsiębiorczość
  • Rozwój zawodowy 
  • Podróże
  • Freelance
  • Biznes online
  • Work-life balance
  • Technologia
  • Sport i aktywności
  • Nauka języków, programowania

Przykłady artykułów powstałych we współpracy

Dodatkowe informacje

W przypadku jakichkolwiek pytań lub propozycji – prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy lub telefonicznie pod numerem +48 735 035 418.  Zapraszamy do współpracy ☺

Media o nas

Prasa, radio i portale

Książki, raporty, prezentacje

  • Rozdział w książce autorstwa Rafała Chechelskiego pt. Przedsiębiorczość Najważniejsza Umiejętność XXI wieku: Justyna Fabijańczyk. Digital nomad z Polski.
  • Wywiad z Justyną Fabijańczyk w książce wydanej przez Fundację Biznesu i Nauki pt. Autorytet Biznesu.
  • Wywiad i sylwetka Justyny Fabijańczyk w raporcie Hatalska.com, infuture hatalska foresight institute pt. Wędrowcy -raport o współczesnych nomadach.
  • LosWiaheros na konferencji See Bloggers: Digital nomads, czyli praca zdalna a podróże.
  • Rozdział w książce Biblia Podróżowania (w przygotowaniu).

Przedruki artykułów z bloga w prasie i Internecie

Blogi

O podróżach z psem