Po tę książkę powinien sięgnąć każdy, kto przymierza się do sprzedaży produktów w Internecie. Co prawda e-biznes według autorów jest synonimem e-commerce i właśnie tego obszaru dotyczy ta książka, za to został on opisany chyba pod wszystkimi możliwymi kątami – od polskich e-platform, po marketing na platformach społecznościowych, e-mailing, zwiększanie skuteczności sprzedaży, bezpieczeństwo, a nawet sprzedaż w bitcoinach. Jest tu wszystko, co każdy sprzedawca w sieci powinien wiedzieć o obsłudze klienta, pozycjonowaniu produktu i ceny, minimalizacji zwrotów czy walce z nieuczciwą konkurencją. Pozycja obowiązkowa i bardzo wartościowa dla każdego, kto prowadzi lub zamierza prowadzić handel w sieci.
Książka przedstawia nowe podejście do zakładania startupów, ale tak naprawdę przyda się każdemu, kto planuje otwarcie nowej firmy, wdrożenie nowego produktu czy usługi. Pokazuje, jak zminimalizować ryzyko błędów, które mogą narazić nas na utratę zainwestowanego kapitału i czasu. Opiera się na założeniu MVP (Minimum Viable Product), stworzeniu wersji produktu o minimalnej koniecznej funkcjonalności, który następnie jest testowany (mierzony) metodą Build–Measure–Learn przy minimalnym wysiłku i najkrótszym czasie projektowania. Podręcznik bezpiecznego wdrażania nowych usług i produktów.
Książka dla każdego, kto prowadzi własną firmę. Rozkłada na części pierwsze schemat działania skutecznej firmy. Świetna pozycja dla tych, którzy chcą zrobić przegląd swojej działalności i zrozumieć, na czym opiera się budowanie skutecznego biznesu. Przedstawia narzędzia do budowania i analizy modeli biznesowych, sposoby weryfikacji strategii działania i procesy wspomagające tworzenie innowacyjności. Jest bogata w case studies znanych marek i przykłady, które przegląda się z przyjemnością, bo książka jest ciekawie opracowana graficznie.
Podstawa do stworzenia skutecznej komunikacji marketingowej. Pomaga zrozumieć, jaki przekaz komunikować, by przyciągnąć klientów i stworzyć spójną wizję marki czy firmy, która będzie atrakcyjna dla klientów. Punkt wyjścia do stworzenia strategii komunikacji opartej na storytellingu. Dla każdej firmy, która chce dać się zapamiętać klientom.
Elon Musk to druga – po Stevie Jobsie – najbardziej charakterystyczna postać współczesnego świata technologicznego. Wizjoner, geniusz, charyzmatyczny szef i lider, jeden z najbogatszych ludzi na Ziemi. Określany jest jako najbardziej zuchwały przedsiębiorca Doliny Krzemowej.
Stworzył PayPala, koncern samochodowy Tesla Motors, a także Space X. Twórca projektu Hyperloop, w którego tworzeniu znaczny udział mają od niedawna Polacy.
Jego projekty są dosłownie nie z tej Ziemi, a mimo tego każdy z nich do tej pory stawał się rzeczywistością i zamieniał się w złoto. Człowiek, który zmienia świat według własnej wizji i inspiruje miliony przedsiębiorców na świecie.
Wpis zawiera linki partnerskie. Polecamy tylko sprawdzone i wartościowe produkty.
1 Comment
[…] 5 książek o e-biznesie, które pomogą Ci szybciej wystartować nowy projekt […]