Case studies: zaczynali od YouTube’a, dziś są milionerami

Yusti
Yusti

Październik 13, 2017

Dodaj komentarz

7 komentarzy do "Case studies: zaczynali od YouTube’a, dziś są milionerami"

Powiadom o
avatar
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
pokularna
Gość
pokularna

Dla mnie to mniej więcej to, co w przyszłości chcę robić 😉
Model już trochę znam – ogólnie mnie typu – daję dużo za darmo (wartości), ale jeszcze więcej płatnie jest super 😉

Sylwia
Gość

Myślę, że taka forma budowania biznesu jest coraz popularniejsza. Sama czasem korzystam z takich „próbnych” lub okrojonych kursów i dopiero później decyduję się czy chcę się z tym związać na dłużej. To rozwiązanie jest nie tylko dobre z punktu widzenia biznesmena, ale też potencjalnych Klientów.

Olga
Gość

W Polsce YouTube jest jeszcze mało rozwinięty ale przyjdzie czas, że ludzie skupią się na reklamie własnych produktów właśnie poprzez ten kanał.

Seoaffiliate.pl
Gość

Bardzo ciężko jest niestety promować produkty wyłącznie na YT… Bez dobrej strony sprzedażowej Buzz marketingu może być ciężko.

content marketing
Gość

Takie nagrania video są absolutnie genialnym narzędziem content marketingu. Coraz więcej firm będzie sięgać po dobrej jakości nagrania, dlatego pomysł wydaje mi się genialny 😉

wpDiscuz